بخار شیشه!

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

بخار شیشه!

 صورتش را به شیشه چسبانده است 

    قلبی که سالِ پیش 

       بر بخار شیشه کشیده بودی!



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت13:36---17 شهريور 1391
اینــجا کــه مـن هستــم ..

هــر چنــد ســال

کــه ســاعــت را جــلو بکشــم ..

بــاز هــم قــرن هــا از تــو فــاصــله دارم ... !

تــو کِــی از مــن گــذشتــی ؟


پاسخ: مرسی عزیزم واسه جمله ی خوشملت!


بارانه
ساعت14:48---14 شهريور 1391
سلام عسیسم..ممنونم که سر زدی..امیدوارم از متناش خوشت بیاد..

آهنگایی که میگذارم حجمشون کمه..مثلا در حدود700-800 کیلو بایت هستن..البته برای من طول میکشید تا آپلود بشه..ولی یکم صبر کنی و پنجره جدیدی باز نکنی آپلود میشه..

راستی برای انتخاب آهنگ قسمت پایین روی choose:که نوشته تیک بزن تا آهنگ انتخابی خودت رو پخش کنه..
پاسخ: این کار هم کردم عزیزم!فایده نداشت!مرسی!


ساناز
ساعت13:04---14 شهريور 1391
من !

مثل بادکنکی به دست کودکی ، هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم !

نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !!!



مرسی گلم که اومدی همین که مطالبم رو خوندی برام کلی ارزش داره عزیزم..

پاسخ: مرسی واسه جمله ی خیلی قشنگت! خواهش میکنم گلم!خوشحالم که اینجوری فکر میکنی و بهم سر میزنی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 14 / 6 / 1391برچسب:صورت,شیشه,قلب,بخار,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl